Jak postupovat při reklamaci

Reklamace

  • Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má kupující nárok tuto vadu reklamovat.
  • Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) výrobku, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, neodborné montáže, nesprávného používání, nebo jiného nesprávného zásahu.
  • Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění.
  • K reklamaci se vyjádříme do 3 dnů po jejím přijetí (mimo dnů pracovního volna).
  • Reklamaci obratem předáváme k výrobci či dovozci daného produktu. 
  • Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona. Záruční doba na námi dodávané zboží činí 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak
  • Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj.dobou po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.
  • Po zaslání reklamačního formuláře vám bude sdělen postup a řešení reklamace
  • Reklamační list  zasílejte na emailovou adresu: info@4doors.cz