Vrácení a výměna zboží

Postup při vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů

Reklamace či vrácení zboží už nemůže být snadnější. Pokud se na zboží vyskytnula nějaká vada či jej potřebujete vyměnit, využijte níže uvedených formulářů. Na pár kliknutí vše vyřešíte. Vrácení zboží zpět k nám probíhá pomocí naší přepravní služby. Nezasílejte zboží zpět, ale vyčkejte na instrukce. Děkujeme.

U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14 denní lhůty od data jeho převzetí.  Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ. Doporučujeme vrátit zboží v nepoškozeném obalu.
Zboží si můžete vyzkoušet. Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení či poškození. Je-li vrácené zboží znehodnoceno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku
Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.


Dodržení 14denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Pro vrácení či reklamaci zboží využijte prosím níže uvedené formuláře